skepp å håååjj

ja hej . jag har fastnat lite i facebook träsket . därför blir mitt bloggande lidande för ja inte har tid för allt typ.

så nu ska ja berätta hela min livshistoria . och skryta om allt ja gör på dagarna för det är ju det man gör med sin blogg eller. ? HAha .

igår va vi i samhället på öppna förskolan , och så gick ja å linda en promenix på 1½ timme och klappade , nästan , hästen :) . sen fick ja å elliot mellis hos johan å karin och sen blev de kvällsmat hos mamma och pappa.

idag va det jobb och sen mys med min underbara son  , fattar inte hur underbar man kan vara egentligen . helt perfekt är han ju . å så himla duktig , helt otroligt.
 
vi var och handlade , först på ica sen på willys , för vi skulle hämta ett paket på ica först. och sen hade dom inte den andra saken vi skulle ha så då åkte vi till willys , där höll ja på å svettas ihjäl för ja hade vart smart å tagit på mej min vinterjacka , å elliot höll på å smita ut ur affären när jag skulle betala för det tog sån jäkla tid så då fick ja springa efter honom , och då blev ja ju asvarm , och sen träffa ja min gamla klasskompis ja inte sett på flera år , men ja va inte speciellt pratglad just då eftersom ja va så varm och bara ville hem och slänga av mej dunjackan . så nu har ja lite dåligt samvete för det. kanske kan säga förlåt nästa gång ja ser han , om 2 år kanske .

nä nu ska ja se på desperete housewifes. bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0