fy skäms på mej

Nu va de 6 dar sen jag skrev visst *ups*
få skärpa till mej....

Snabbgenomgång av följande dagar ;)

Lördag : Hälsade på hos Andreas & Sara och kidsen . Vi va där hela dan nästan och dom har fått jättefint i sitt hus och köks tapeterna va verkligen skit fina , blev nästan sugen på å byta här hemma med till nåt i den stilen *hiih* de är ju bara en fondvägg isf och ja kan ju själv så whattaHell , bara å göra det då ju eller vaad ;) .  

Söndag: Middag hos Eva & Peter . Tacopaj *det godaste som finns* . Jag blev mer än proppmätt :) *muuums*

Måndag: Tobbe åkte ;( Hälsa på Johan & Karin & Pappa/Morfar på kvällen. Gick och la mej jättesent för ja saknade älskling :( .

Tisdag: Hälsade på Karin, Emil, Meja . Fick TOKgod Mat (ge mej recept Karin) :)

Onsdag (idag) : Linda & Alex hälsade på , vi gick och handlade lite fika till oss och Alex fick låna Elliots bebisvagn (för dom hade inte med sig sin för dom trodde väl inte att jag skulle dra med dom ut :) men men tur man har en extra vagn och kul att den kom till andvändning igen men däcken behövs VERKLIGEN pumpas :)

Nu e de mörka natten ute känns det som fast klockan bara e 5 .

Min mamma e på Gotland hos mommo nu . Hoppas dom har det bra (fast de vet ja ju;P)
Mommo har flyttat till en ny lgh nu , den ska tydligen va planerad precis likadant som hennes förra *haha*
lite roligt , mamma hade blitt lite snopen när hon kom in och såg att det såg precis likadant ut :D

Imorgon vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på men ja hade tänkt åka en sväng till Jkpg i veckan , fast imon jobbar ja ju på kvällen och på tal om det så ska jag ringa och kolla om någon kan tänkas vara barnvakt åt världens underbaraste lilla 1½ åring ??

//josefiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0