Trött & Trött

aaw ja är helt slut . dagen började strax innan 7 när Tobbe kom hem från jobbet , där låg jag som bäst i sängen och försökte somna om men det va omöjligt . låg där och drog mig i nästan 1½ istället .

upp och hoppa med mej & Elliot sen fixa allt som fixas ska innan man ger sig ut på ett nytt dagsäventyr , lämnade Elliot hos eve&peter och sen bar de iväg till jobbet för min del .

gick bra att jobba . så skönt är det på lunchen .
på kvällen händer alltid allt på samma gång och ibland står man där med "inget" att göra.
på lunchen så händer det lite saker hela tiden fördelat över dagen.

Jobbar inte helger längre utan kör vardagar dagtid .

Är nu gravid i vecka 25 så det är 15 veckor kvar nu då tills lillplutt kommer.
Och julen för mig har varit livsfarlig , har ätit och ätit och nu är man verkligen inne i en dålig cirkel av godis läsk & mat .

hur ska ja kunna sluta nu , är sugen på något hela tiden :( de e inte bra . vill ju verkligen inte gå upp för mycket som jag gjorde sist , jag har ju bara typ en månad på mig tills det blir sommar sen och då vill man ju inte va för tjock heller ..

ska till Bm om en vecka och då måste jag kolla upp hur mkt jag vägde när jag skrev in mig.

Vecka 1 2010 har rivstartat vi ska bla. på kalas och julgransplundring och så i helgen gäller det :)

fast vad jag låg och tänkte en massa när jag gick och la mig igår natt , när tobbe inte var hemma ..
usch får inte tänka så , då blir man knäpp ju .
en liten fegis vart jag då men de blir man ju på natten.

nu ska jag slänga mig i soffan framför tvn och hoppas de e nåt bra nu vid 21.oo
Är supertrött så snart väntar sängen så man e pigg imorgon.

gonatt //

vill ha tillbaka mitt ljusa hår snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0