Gnällblogg :)

ja så känns det lite nu. jag är fortfarande förkyld och inatt sov jag SKITdåligt! usch ysch pysch..
och jag kan inte skylla på någon annan för tobbe & elliot somnade på två sekunder och sov sedan hela natten utan ett knyst. ingen märke ens att jag var uppe vid 4 och drack vatten och tog näsdroppar osv la mig vid 5 igen

och så vid 8 gick jag upp på rikigt, för jag kunde bara inte sova. och nu är jag ju självklart skit trött och seg och allmänt tråkig känns det som.

mina sötfisar stack ner till pizzerian nu för vi ska få i oss nåt innan vi sticker ner till stan för jag håller på att svälta ihjäl nu också. poor me huh ;)

och jag orkar inte laga mat förrens ikväll , & då ska vi äta flygande jacob. ÅÅÅÅÅÅh va längesen de va nu , jag längtar :) mys mys i mys pys . haha .
hyrde film igår med så ikväll blir det wallander: skytten

yees . det va väl de hele...

"This Changes Everything"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0