BF+10

BF+10 . snacka om att saker och ting börjar kännas rätt långdragna ..
men men snart ska du ut vare sig du vill eller inte, lilla <3

här händer det dock andra saker , vår toalett är skit fin , jag är verkligen SÅ nöjd .

Övervåningen är ju klar sedan innan och är hel mysig , trivs så bra där uppe , och tur är väl det för den där designtapeten visade sig kosta en heel del :) men men de är det lätt värt , så fint är det där uppe , jag måste bara bestämma mig för och hitta rätt gardiner som pricken över i:et , rätt gardiner gör ju hur mkt som helst .

och i helgen har jag tapetserat fondväggen i vårat sovrum och hur fint blev inte det då . Såå jag, känns så "här bor jag" .

fan va gött.

ja jag blev trött på att bara gå och vänta och inte göra nånting . bebisen vill ju ändå inte komma ut så då kan ja ju hitta på nåt annat under tiden hihi*

shit va kul det är att tapetsera , i liike . så kul när det blir sån stor förändring . såå fint överallt.

Och på gården gör Tobbe fint :)

Har köpt tapeter till hallen och köket nu också , så nu ska man bara få tid till det med , hallen är ju bara en liten fondvägg , så det går ju rätt fort , men köket är ju lite mer jobb med , vill nog ha lite hjälp med det , va säger du jonna , ska de bli vårat projekt kanske? du har ju lovat att hjälpa till med nåt sånt glömmer jag aldrig. mohaha

Min goskille sover gott nu , nyduschad och finast på jorden <3

Små saker som gör mig lyckligast på denna jord:
När Elliot sitter och kikar på mig när vi äter middag och ger mig världens underbaraste smile , helt utan anledning <3 Jag kan inte sluta le , kan inte hålla mig för skratt , så underbart känns det ..

Nope , nu ska ja äta kvällsmat och sen sova lite . natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0