ärligt talat

Inatt vid halv tolv är min lillskrutta redan 2 veckor!
oh my god vad fort det gått .

Nu ligger dom och sover mina tre finaste <3

Har börjat förbereda lite inför tapetsering i köket , man är ju sugen allt .
Men hallgolvet måste bli klart först , och det är halva kvar. Men FÖRHOPPNINGSVIS blir det färdigt idag.
Sen så.

Idag ska ja & barnen *haha va lustigt att skriva så* och så min mamma åka till stan , jag vill köpa lite kläder till Alicia och gardiner till övervåningen , hoppas ja hittar nårra idag.
Sen ska ja se om ja hittar några snygga kortbyxor till Elliot med.

Och nu är det dags för mig att tänka igen. Tänka på vad jag äter.
Baah va tråkigt men det är ett måste för så här kan jag inte se ut.

Tyckte det passade bra att börja idag , 2 veckor efter förlossningen , jag känner mig rätt så normal och har inte ont någonstans längre *yey*

Regel nr#1 Sluta med läsk! Värsta boven är det. Jag klarar mig utan bara man bestämmer sig för att det är nono
Regel nr#2 Godis bara på lördagar. Fan detta blir svårt...
Regel nr#3 Promenera
Regel nr#4 Ta fram min benträningsmaskin och köra framför tvn en timme varje kväll haha

Ja de får räcka med regler så får vi se vad som händer. Funderar på att köpa det här Allevo får man äta sånt när man ammar? Det måste jag kolla upp , det ska ju tydligen hjälpa till att tappa vikt , om man går ner 2 kilo så går man ner ett tredje på köpet . Det gillas ju =)

Nähää frukost nu då... inte kalaspuffar kanske nähää.. öö inte crunchy , inte oboy . shit jag får inte äta nåt :S

Kanske cornflakes?  men PYTTElite sylt bara? och en macka med bara smör . och så kan ja kanske äta upp salladen från gårdagens grillat ? Kanske ska ta och damma av min viktväktarbok och se om man kan friska upp minnet lite på vad som är ok och inte.

HEjsåLänge.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja visst va dom snygga ? :P De senaste på marknaden just nu haha.



KRAM

2010-05-26 @ 22:17:43
URL: http://brunettemmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0