Längtar

Nu har jag kollat på förlossningskliniken igen , denna gången kändes det mkt bättre och inte alls jobbigt som sist jag såg det och shit vad jag längtar efter min bebis nu ..
När man ser alla bebisar komma ut och skrika och blinka och titta sådär sött , ser ut som varenda bebis tänker "vart har jag hamnat" . skitsött . ååh kommer bli tokmysigt .

Imon så ska min darling börja måla taket i vårat hus . Jag mammi och Elliot var där idag och städade lite & fikade i trappan *hiii*
Fan va härligt det kommer bli , nu flyttar vi om en vecka =)=)=)=)=)

och vi måste beställa tapeter nu med så vi kan börja tapetsera där uppe när taket är målat .
Har hittat en tapet som nog kommer bli asfiin och så med lite nytt golv där uppe med så blir det FinFiiint .

Sen har jag också hittat en superfin tapet vi ska ha som fondvägg i sovrummet ..

Äntligen ska det börjas!!

Bebis vecka 34 imon :D Elliot var med mig på besök hos BM idag och fick lyssna på sitt syskons hjärta, han va så duktig gubben , och han fick hjälpa till och trycka på knappar och grejja . Mina underbaringar <3

Näe nu ska jag sätta mig hos min storälskling i soffan en stund fast snart blir det nog att sova för jag är riktigt trött ikväll
Sweet dreams //

Kommentarer
Postat av: Emelie

Önskar er lycka till! Hoppas allt kommer gå bra:)

Kram!!

2010-03-06 @ 20:04:00
URL: http://brunettemmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0