Midsommarafton

wow ja bloggar en sån här högtidsdag . det är inte ofta ja gör det.

idag är vi uppbokade hela dagen . det verkar bli en fin midsommarafton tillsammans med några av dom jag gillar, gillar, gillar allra bäst :)

igår hade vi kalas här igen för elliot , han fick massor fina kläder och en dator :) jätte kul att träffa sandra och barnen det blir inte så ofta längre , det är synd . Men man har ju fullt upp med sitt egna , och så är det ju för alla .
Men vi får bli bättre på det . Marängsviss åt vi , det är viktigt att skriva, för det är så himla gott.

Satte upp lite saker på väggarna i sovrummet i veckan , krokarna på väggen "mitt" & "ditt" , och så väggord : Tro Hopp Kärlek över sängen . ååå så fint så fint . Jag gillar fina saker.

Annars glassar vi och har det gött i solen när den vill va framme och mår allmänt bra . Flugjakt är vi på vare dag också , det är kommer in endel flugor när man har öppet hela tiden. Blä för dom , tur att jag är ett proffs på att smälla dom , att jag faktiskt på öland lyckades smälla två flugor i en smäll . Så som man säger ni vet, haha visst är det roligt , och HELT sant dessutom.

Nähä nu ska ja ta och fortsätta göra mig iordning . Sen när vi kommer hem till mor&far så ska jag göra en midsommarkrans till Elliot , Alicia är nog lite för liten för en krans eller vad tror ni ? <3 mina underbara fina barn

ha en bra midsommarafton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0