Elliots tårta

Jag lägger ju inte ut nårra bilder knappt längre men här kommer en på Elliots tårta.
den gjorde succé hos knattarna :)

Idag har jag och barnen varit hemma hela dan och jag har haft mina sköna mysbrallor på mig , det va jättelängesen ja hade dom nu :) säkert en hel vecka sen! så himla underbart att inte ha nåt att passa utan bara göra vad som faller en in .

Till att börja med så kollade vi på blixten filmen , alicia låg och sov på mig hela filmen , efter det så spelade vi blixten spelet , sen pärlade vi & sen gick vi ut på gården och sen kom alex hit och lekte lite och efter det tog vi en promenad.

Imon ska jag ut och äta med angelica. Om det inte händer nåt då som vanligt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0