Sommar <3

vaknade 05.15 av att Elliot vaknade då ville han komma in till mammas och pappas säng .
Jag flyttade på Alicia och la henne i sin säng och så gick ja på toa , och sen kunde jag inte somna om igen .

Har massa tankar i huvudet , renoveringstankar .
Måste ha det där andra databordet.
ÄR sjukt trött på att tapetsera . Bläääää. blir aldrig klar känns det som.
det är inte lätt att få tid till renovering när man har två små gullungar hemma <3
Ska köpa färg till Alicias rum nu.
Rosa & vitt.
Så skönt att slippa tapetsera , haha . Har tillochmed lånat ut mitt tapetserarbord idag. skönt att bli av med det ifrån hallen.
Sen är det Elliots rum kvar men det ska tapetseras måla tak och läggas nytt golv.
Så det är lite mer jobb med det , men där ska ja inte ha nån superjobbig mönsterpassning på tapeterna iallafall . hujedamej.
måste täcka socklarna också . hoppas inte vi behöver köpa en ny paket.

Klickade hem ett par gardiner och 4 kuddfodral på internet igår. Hoppas det blir bra :)

Kommer nog åka och köpa nya innerdörrar idag . Så får jag sätta upp min sprillans nya WC skylt nångång. (har haft den liggandes i hela 2 dagar!)
Och Elliots namn på dörren, och så måste jag köpa bokstäver till Alicia som hon ska ha på dörren med ju.
Tobbe ville också ha , på garaget. Pappa ska det stå :) haha^^

Ska kolla lite på tapeter till Elliots rum nu . Han har sagt att han vill ha blå röd och grön , som blixten, kungen och chick hicks? kanske kan bli en vägg i varje färg , ja vi får se , jag har inte fått någon syn exakt hur hans rum ska se ut ännu men det kommer nog alldeles snart :) Men självklart ska han få vara med och bestämma också, det är ju hans rum.

I Onsdags var vi på High Chaparral med familjen Sundling. Det var väldigt roligt och Elliot är numera en fullutrustad cowboy , så himla söt !! Alicia sov nästan hela tiden lilla gumman <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0