man lär sig alltid något

Har haft lite pysseldagar , målade min träfärgade lampa vit och så ett ljusfat blev vitt också .
himla fint blev det .
Så jag målade även min hylla som var i valnöt , vit också , för det kommer passa bättre i köket , och eftersom det var så fint väder tog jag ut allt och satte mig på gräsmattan med tidningar under .
Elliot fick papper och pennor och sen satt vi båda två på gräsmattan och målade.
himla mysigt faktiskt . Och den blev så fin.

Men sen hände det något.

Jag skulle bara gå in och tvätta bort färgen och rengöra penslarna och sen när jag kom ut hade tidningen blåst upp på hyllan *såklart* och det gick inte få bort den och då blev jag arg och slängde iväg min hylla i gräset .

Så nu är min hylla vit , med tidningspapper och massa gräs på och ligger i skottkärran. Haha.
Himlans också . Min fina hylla.

Jaa jag ska ta hand om den , och skrapa den och måla den igen , fast då ska ja sitta inne :)

Krokar till badrummet och toarullehållare hittade vi på material männen och dom satte jag nyss upp . Nu är det bara draperistång (för den vi köpte först passade inte *morr*) och nån typ av eldosa vi behöver sen är vårat badrum helt klart .

Och så fort det blir lite dåligt väder så ska ja tapetsera klart köket,  men alltså , vem fan vill stå inne och hålla på när det är så fint väder som det har varit ? Ja inte jag i allafall . Tänker njuta av sommaren och min bebis , nästa sommar kommer nog Alicia inte ha någon tid över till att bara sitta och mysa som hon vill jämt nu. Och väggarna i köket kommer ju finnas kvar även efter sommaren också för den delen så vi hinner nog :)

Nu har tobbe slutat på qpc och har nu semester i flera veckor som vi får vara tillsammans allihopa hela dagarna! Mysmys . Efter det börjar han på sitt nya jobb . gött för han .

Har lite planer på att åka och hälsa på min bror med familj i varberg nästa vecka , skulle vara superkul och då samtidigt hinna med ett besök på gekås. Det var 2 år sen sist jag va där nu , så nu kan det ju va dags för ett besök igen.

Nä nu blir det nog lite glass och maränger :) banta får jag nog göra efter sommaren istället , beach 2010 e ju redan körd , jag satsar på 2011 istället . Senare idag ska vi grilla också :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0