måla måla

Här hålls det på för fullt . så kul !!
Alicias rum är klart!! Wow de gick så fort . Duktig Älskling! Det blev så fint!

Nu har han och Elliot satt igång med underarbetet i Elliots rum och Elliot har valt ut vad han vill ha för färger och det kommer nog bli ett super häftigt barnrum =)

Ska bli otroligt skönt när Elliots rum är klart också så vi kan ställa alla möbler där dom ska vara för just nu är ju alla möbler och leksaker i Alicias rum och det är en väldig massa saker kan jag lova =)

Och köket ja . idag ska de sista tapetvåderna upp . Det är 3 st typ . sen ska taperserarbordet UUUT ;)
Hell yeah.

nya fina vita dörrar har vi med =)

mina gardiner har fortfarande inte kommit!! så dåligt de va ju en vecka sen nu ju! på måndag borde det komma då . annars e de ju nåt fel , det står på "mina sidor" att det är mottaget ...aja ..
Nu ska ja laga lite mat till mina grabbar .
bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0