att få vara med er

Ligga i sängen . Alicia på vänster sida om mig & Elliot på höger . Lite trångt . Men oj vad mysigt . När vi ligger där känner jag att jag är rikast i världen. Inget kan slå detta .

Skulle mer än gärna dela alla dagar i resten av mitt liv mer er men det kommer ni nog inte vilja sen när ni blir stora därför är varenda sekund jag får med er nu det mest värdefulla för mig för det kommer aldrig igen sen.

Idag vid frukosten sitter jag och Elliot och pratar och så mitt i en mening säger han: men, jag älskar dig .
mitt hjärta smälter.
Men lilla gubben jag älskar dig också . du är ju allt för mig , du och Alicia.
Även när du är en trotsig 3-åring och mamma måste bli säga till ibland.
Men allt jag gör gör jag för dig .

Saknar min mamma <3 snart åker resten av min familia också . Kommer bli så tomt .
Som tur är kommer dom tillbaka sen .

Idag hoppas jag att jag kan tapetsera lite igen . haha de e de enda ja tjötar om här . barnen och tapetsering . men det är min blogg och jag skriver för min egen skull . ingen som behöver läsa detta om den inte vill :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0