Sunday

helgen har gått megafort . Imorgon är det jobb igen . och jag har 1000 saker i mitt huvud men nu ska ja bara skita i allt för jag orkar inte tänka mer på tak väggar och golv och trappor =) utan nu ska jag bara sätta mig i soffan och äta kvällsmat och titta på nån bra film. Låter som en underbar idé tycker jag.

 

Huset kommer bli jättefint inuti. Så småningom . Men först har vi andra saker att tänka på. Nu när man är där och tittar, vill man göra allt på en gång . Heltokigt för vi kommer inte hinna det eller kunna det för vi har faktiskt en 2½ åring att ta hand om och sen om inte så lång tid, också en bebis så , jag är glad om vi ens har flyttat innan liten kommer :)

Det som är skönt är att utanpå är huset redan superfint!

Japp vi ska (förhoppningsvis, jag vågar inte riktigt tro på det förrens vi fått nycklen & är där) flytta till ett eget hus!!


Bebis vecka 28

Barnet: Barnet väger nu cirka 1000 gram och längden är omkring 35 centimeter och fötterna mäter fem centimeter. Hårstråna på huvudet är ganska långa. Mjölktänderna under tandköttet är färdiga. Barnet ökar nu i vikt cirka 27 gram per dag och har börjat drömma. 

Efter besöket i huset åt vi mumsig middag hos mammi&pappi <3 Sen blev vi bjuda på fika hos min bror med familj , kidsen lekte och hade skojjigt dom leker verkligen hur bra som helst ihop pluttarna. Så det blev en heldag i "lilla samhället brevid" . Min familj *kärlek*

Kommentarer
Postat av: ankipankidanki

Välkommen ut ur garderoben haha.. Den kommer snart jag hinner ju inte=)

2010-01-25 @ 14:21:07
URL: http://dolcegirl.blogg.se/
Postat av: sprudelutt

Ja tänk för att jag har det. Idag har vi vart på Monkey Town. Shit vad kul det var=) Fastnade me magen några gånger bara haha

2010-01-26 @ 19:21:12
URL: http://dolcegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0