det var det

nu är det bara resten kvar.
känns så nära men samtidigt är det (tror jag iaf eller det känns så) otroligt mycket saker som måste göras nu .
jag pratar om pappersaker. urk*

önskar allt va klart. vill vill.
som vanligt när det handlar om pappersarbete. det är det tråkigaste som finns.

förutom det känns det sååååå bra. och jag vet redan hur jag vill att det ska se ut sen när det är klart det kommer bli så fint :D ... men det kommer ta sin tid..

och det är lite annat att fixa som sagt först. sååååå is i magen is i magen....

va på Fk innan idag igen och dom ska ju me ha massa papper . aaghh tröttsamt. och sen har dom öppet 10-16.
när ska ja gå dit ja jobbar ju alltid då. knäppt. idag va ja där nere vid kvart över tre för ja fick gå hem tidigare tog en lapp och då va det nästan 10 pers innan mej...öööööööh nej ja hinner inte vänta. hade ju möte kl. 17 och ja ville gärna duscha innan. fan.

är nu skittrött så jag sitter här som i dvala eller nåt och ska gå och lägga mej nu .
men imorgon ska jag ta tag i mitt liv igen när jag är pigg :)

ÄNTLIGEN HEEEEEEEEEELG ;D ha så kuuul !
godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0