Slut på veckan

Snuffe sitter och leker med lego på sitt rum , vi har duschat och ska göra oss snart göra oss fina för fredagsmyset =) nä men vi får se vad vi hittar på ikväll , hoppas davidsson ringer iaf så vi kan få prisupg. på badrummet.
vi har väl egentligen bestämt oss för vad vi ska göra nu , efter att ha tänkt och kollat upp både ena och andra saker.
nu vill vi bara veta vad det kommer kosta också .

Men det kommer bli så fint & fräscht med nytt badrum . känns riktigt bra även att vi inte hade tänkt börja med badrummet eftersom det kostar en hel del , men ibland får man tänka om .

Vecka 32 har jag gått in i nu och det börjar bli lite besvärligt att göra vissa saker & så är det tungt . vill gärna sitta med benen högt och när jag ligger ner på rygg gör det svinont så jag kan bara ligga på sidan . men det värsta av allt är att jag inte har nåt tålamod över huvudtaget, jag blir fan trött&förbannad på mig själv men jag kan inte hjälpa det.  börjar önska att det kunde vara dags nu .

men det är lång tid kvar . känns som en evighet för tillfället, känns extra jobbigt just nu för jag är så himla trött idag så egentligen behöver jag nog sova lite när Tobbe kommer hem.

Filmade Elliot imorse där han berättar vad han heter och hur gammal han är och vilken bästa färgen är och bästa djuret , jag blev rätt förvånad när han sa Åsna. haha jag trodde ju garanterat att han skulle säga Krokodil men ibland får man sig en överraskning . Sötnos.



gullegull



Kommentarer
Postat av: jOnna

Haha, åsna :D va söt han är ^^

2010-02-19 @ 17:04:44
Postat av: Emelie

Haha ja! Dom är super söta. Allt bra med er?

2010-02-22 @ 20:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0