namn till liten

Du är i vecka 31.
Du är i 7:e kalendermånaden.
Du är i 8:e graviditetsmånaden
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Tors 22 apr 2010
Du har 66 dagar kvar till beräknad förlossning.

det är ju snart!

tänkte avslöja vilka namn vi har på lur =)

Blir det en pojke så får han nog heta Oliver. Det är det enda fina pojknamnet vi kan komma på som vi inte redan använt ;) och Elliot & Oliver passar så bra ihop tycker vi.

Blir det en flicka så får hon troligtvis heta Alicia . Fast det finns ju såå himla många fina flicknamn att välja på. Men Alicia tycker vi båda om mycket. Elliot & Alicia passar bra med .

iiiHH* visst är det spännande! =)

sen får man ju se om namnet passar på bebisen som tittar ut . det vet man ju aldrig eller? men när Elliot föddes så såg vi direkt att det var Elliot <3

Nähe nu ska ja ta och fixa iordning mig för jag ska snart åka och hämta min snuffe på dagis och sen ska ja åka och hämta min tobbie på jobbet åså ska vi åka och kolla på badrum =)

tjingeling

Kommentarer
Postat av: angelica

hehe tänk om den kommer ut o så ser ni o shit den heter gösta eller greta haha

2010-02-15 @ 20:14:05
URL: http://dolcegirl.blogg.se/
Postat av: josefin

Haha jaa då får det bli det istället! och faktiskt så hette min farfar Gösta =) hehe

2010-02-15 @ 21:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0