Sångpåse

det ska ja göra en när jag få lite tid över ..
köket är klart! tapetserarbordet GONE och jag kunde inte vara mer lättad :)

äntligen .

Har ibland svårt att somna om efter att Elliot kommit in till vår säng. Typ som idag. Gick upp vid 7 .
tidigt tidigt.

igår var vi hos Andreas och Sara , Alexander hade fyllt år . Tobbe va å hämtade en till bil igår också så numera är opeln typ mest bara min kan man säga hahaha tobbe läser aldrig min blogg ändå så han kommer aldrig se att jag skrev så :) skönt med två bilar anyway

I lördags var vi i jönköping och monkey town, Elliot = nöjd :)

imorgon blir det förhoppningsvis kålmården om vädret tillåter.
Tobbes sista semestervecka nu :s vi som vill till alv också, fast de kan man ju ta en "vanlig" helg annars :)

Sen är det allvar igen . semestern går alltid så fort. det är så himla mysigt när vi alla är hemma tillsammans <3
mina finafina familj <3 Tobbe Elliot Alicia <3

Nu är det två kartonger kvar som inte är upppackade sen flytten , den ena är fylld med barnböcker som packas upp så fort alla bokhyllor fått sin rätta plats och i den andra ligger det några ljusstakar som inte verkar få plats någonstans ? ;) hmm

5 månader har vi bott i vårat hus nu . och nu börjar det äntligen bli klart :) hade någon sagt till mig att det skulle ta ett halvår innan alla rum vart omgjorda hade jag nog flyttat till ett hus som hade lite mera uppdaterade tapeter.
Men nu står vi här och det är så fint överallt och vi har en underbar trädgård och det känns så bra allting.
En timme här och en timme där blir klart tillslut också :)

Åh jag har kommit på värsta mysgrejen till barnens rum <3 kommer bli fint . Men det avslöjar jag inte :D
nä frukost nu kanske ?

Kommentarer
Postat av: sofie

Jossan, vill se lite bilder!!! på ert fina hus :)

KRAM Sofi

2010-08-02 @ 20:56:02
URL: http://norrbodavagen.blogspot.com
Postat av: angelica

Vad är en sångpåse haha

2010-08-04 @ 11:54:33
URL: http://novaoisac.blogspot.com
Postat av: josefin

HAHA :D det är en påse man syr i tyg och sen syr man typ en liten stjärna , och en snigel och ett hus och kanske en björn och så får elliot stoppa ner handen i den och plocka upp vad det nu blir och så ska han eller vi tillsammans sjunga en sång om föremålet han plockade upp :)

2010-08-04 @ 23:51:08
Postat av: josefin

sofi det kommer så fort jag får tid att lägga in alla kort från kameran det är typ 3 minneskort fullproppade med bilder :) hoppas allt är bra med dej. kramar

2010-08-04 @ 23:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0