12 dagar

well .. nu är jag här, sitter här i vårat hus =)

Förra helgen vart övervån klar , tapeter och golv färdigt på två dagar , riktigt bra blev det. är helnöjd.
tack bästa pappa & storebror och min bästaste tobbe med ju som hållt på som tusan här , tack peppe också all hjälp är såå välkommen =)

Idag har jag planer på att få upp fondtapeten i sovrummet , fast det har jag planer på varje dag =), hur vet jag inte riktigt än men det skulle sitta riktigt fint , och va skönt att få det klart där inne med .

Bilder på allt kommer upp när jag orkar nån gång

I eftermiddag ska vi på kalas. Tobbe Elliot jag och jättemagen . Nu kommer snart vår bebis, om 12 dagar är det beräknat och jag längtar såå! Har massa förvärkar , med Elliot kände jag inte av något sånt , men det har verkligen varit annorlunda denna gången . Magen är stenhård mest hela tiden tkr jag .

Längta längta längta . . .


mina älsklingar , och snart kommer en till <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0