prudenad & bowling

Ja nu ska vi strax gå ut jag och grabbsen . Ut på prudenad som min ljuvliga son säger. <3 <3 LoVeLy*

och jag tror minsann vi ska ner till stan för visst igår va jag och shoppade lite kläder , hittade 2 linnen , en klänning ett långt svart linne och ett par byxor.

Men inga snygga tröjor fanns det. Så ja ska se om det finns nårra i den hära stan igår va vi ju nämligen på besök i en grann-stad.

Sen ska vi gå hem och laga hemgjorda köttbullar och potatis & sås . MMMMmmmm*
Jag längtar redan .

Elliot bowlade lite igår med. Jaa det är SANT . Vi satt och fikade han & jag i bowlinghallen , sen så fort Elliot hade ätit upp sin chokladboll studsade han ner ifrån stolen och bara sprang ner mot bowlingbanorna där folk höll på att bowla så sprang han ut på en bana (som ingen använde dock) med skor och allt.

Och jag efter , slängde av mig mina skor och ropade på busungen men han tyckte ju det va superkul att jag jagade honom så han sprang ännu längre ut på bowling banan. Ja det va inget annat för mej än att gå ut på banan jag också och då skulle skrutten springa iväg och då halkade han och la sig ner och flinade och då fick jag tag i honom.

HAHA det va så roligt. Men jag försökte vara allvarlig för det satt ju "bowlingsproffs" där och såg allt och det är ju inte så populärt att beträda banorna och inte med skor dessutom..

ja han e för go min pojk.

Kommentarer
Postat av: jOnna

Hihi va gullig han är :D

Kan du inte komma hit och göra köttbullar åt mig med, blev sjukt sugen på det ^^

2009-09-19 @ 00:08:04
URL: http://yourplague.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0