en sak att berätta

Jo, jag tänkte att eftersom det snart kommer bli känt ändå så ville jag säga det själv... :)

Elliot ska bli storebror i April <3

Det är väldigt tidigt än så länge men vi hoppas såå att allt ska gå bra.

Jag mår hyffsat bra . Mår något illa, mest när jag äter men tvingar i mig maten ändå.
Har varit ganska trött men det är redan bättre vilket är hur skönt som helst.


Har jobbat ikväll . Trevligt folk . Alltid roligt ju . Har alltid lite svårt att varva ner efter jag jobbat sent. Tar ett par timmar... men nu ska jag nana jag med.

Jobb imorgon igen och jag hoppas att jag inte börjar förren 17.oo . dont call me *pliiiz*

Så nu ska/kan jag sova gott.



Kommentarer
Postat av: Linda

Tycket det ska bli jätte kul att ni ska få en till. Och att han blir storebror :) så glad för eran skull. Hoppas att vi ses imon! stor kram!

2009-09-06 @ 20:17:57
URL: http://www.llindablomqvist.blogspot.com/
Postat av: nella

Ett stort grattis och lycka till:) nella

2009-09-08 @ 19:15:54
URL: http://www.frankholmroos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0