Söndag

måste skriva av mig. har så mycket inom mig. att ens hälften går sätta ord på . och den andra hälften vill jag inte skriva här.

MEn allt är bra. bara bra . men hormonerna spelar mig ett spratt och det känns som världen går under ibland. Annars vet jag att ja egentligen är den lyckligaste på jorden.

Men detta beteende har ju en förklaring. Som tur är.

Min son min son min ÄLSKADE son. Så jag älskar dig. Min vackra SON.
kan inte fatta hur ljuvlig en människa kan vara. Du är den finaste .
Min älskling på jorden. <3 <3 <3

<3 Tobias <3


Kommentarer
Postat av: jOnna

Vart tog den där bilden vägen som du skulle lägga upp? Jag väntar ju ^^

2009-10-11 @ 16:14:50
Postat av: josefin

vilken bild??

2009-10-11 @ 21:22:05
Postat av: jOnna

Jaaa som du tog en kväll när vi snacka i telefon när dina pojkar hade däckat i soffan ^^

2009-10-12 @ 13:23:44
Postat av: j

jahaaa . aa den va för söt.. :)

2009-10-12 @ 21:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0