Smörgåstårta

Hej hej!

Idag är det fredag IGEN :) fast denna helgen ska jag jobba. Så är det . Men det behövs för ja ska åka och shoppa nästa vecka och då behöver man alla pengar man kan få :) .

Idag är ännu en härlig höstdag och jag och familjen ska gå ut om en stund och gå till lekparken med älsklings bus efter det ska vi hem till farmor & farfar och mumsa i oss smörgåstårta!

Ser med andra ord ut att bli en bra dag ;) hih*

Fast lite tråkigt är det ju att jag måste kila iväg till jobbet sen men thats life , men jag har faktiskt ett roligt jobb så så farligt är det inte men självklart hade jag hellre fortsatt att umgås med mina pojkar.

Kollade på Johan Falk 3 igår, National Target . skit bra FFS . lipade ännu en gång. dom är så råa. brr men sjukt bra.


Nehepp ingen tid att förlora . ha en go helg !!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad gott med smörgåstårta!

Hoppas vi ses snart vännen, det var så kul när Alex & Elliot skrattade ihop! :) Många kramar

2009-10-09 @ 22:22:06
URL: http://llindablomqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0