Funderar

Frågan är vad vi ska ha för vagn sen ?

Vet inte hur Elliots bebis-barnvagn är i nuläget...
Det måste nog iaf bli en ståbräda för Elliots del ...
Tvillingvagn är inte aktuellt. Elliot vill inte sitta i vagn alls ofta ju. Mammas stora kille ju <3

"Elle inte liten, Elle snabb"
"Elle jättestor" 

det brukar han säga när han vill göra saker som han inte vet om han får, saker som han vet att han kanske är lite för liten för ;)

Sen är frågan om man kan ha ståbräda på Emmaljunga Scooter ? någon som har erfarenhet av sådant ?

Idag när jag skulle hämta skruttungen på dagis så fick jag höra att en tjej på dagis hade velat att han skulle följa med henne hem, den flickan är ungefär lika gammal som Elliot, hihi* Elliot hade sagt JA , att det ville han.
Haha* dom är för gulliga...

Förra veckan ville Elliot att killen som han lekte när jag kom för att hämta honom skulle hänga med oss hem och leka mera :)

Men dom kanske är liite små än för det tssS*

det är hur gulligt som helst.

Och inga hus har det kommit än , usch vad jag vill ha ett nu alltså. i neeed a house :)
Fast det känns jobbigt och att behöva flytta Elliot från dagiset där han har massa kompisar :(
så synd ju.

Kanske skulle ha ett hus i hultet då ändå. Så han kan vara kvar där.
Iofs flyttar vi till Anneberg så kommer han ju gå på samma dagis som Emil & Meja och flyttar vi till Sandsjöfors blir det ju samma dagis som alla kusinerna på det hållet.

Men iallafall...

Idag fick jag höra att en trevlig bekant till mig väntar tvillingar!! Superkul ju , och hon va bara en vecka efter mig så vi kommer ju få nästan samtidigt. Roligt!! Känner inte så många som ska ha bebis när vi ska ha , så det va ju roligt å höra , annars e det ju Angelica med såklart :) och Ja... Jonna (inte min jonnis , utan en annan jonna) fast henne har jag ju inte umgåts med sen jag var en bebis själv typ. haha * Men det ploppar väl upp fler kanske , alltd kul att ha lite andra i samma situation runtomkring sig. Så kom igen nu alla jag känner :D

Jahopp detta blir ett långt inlägg , jag känner verkligen att jag vill skriva av mig.
Såå va va det jag tänkte på mer...

Det enda vi egentligen behöver fixa innan "mini" kommer är:
* Hus
* Vagn / Ståbräda , Komma underfund med något bra helt enkelt , ståbräda som passar vår vagn , för det finns självklart massa olika.

Bara ett hus lixom. hur låter det. dessa tider då det inte finns några hus . suck .

Men exempel som idag : Jag & Elliot hade vart och lekt hos kussarna , åker hem vid 17.00 Elliot somnar nästan i bilen men jag lyckas hålla honom vaken . Sen ska vi upp för alla trappor och han är trött och vill bli buren , jag håller också i en väska som är FuLLPRoppad med dagis grejer och stuff.
Tänk om jag hade haft en bebis att bära med , hade ju varit omöjligt.

Ne nu ska ja avsluta och äta mig en munk min käraste kom hem med nu *hih* ja som är proppmätt sen kvällsmaten för en timme sen haha åt nog en macka för mycket men det va så gott :) nu e de grannfejden snart , de ska ja se!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas att ni hittar ett hus snart! (här ute)

men du får ju inte glömma Alex! hihi.

kram

2009-10-27 @ 20:00:47
URL: http://llindablomqvist.blogspot.com/
Postat av: josefin

men nee de e ju klart , Elliot tkr det är så kul när dom kan leka äntligen! förlåt men han går ju inte på dagis än va väl därför jag inte tänkte på det just då. kramis

2009-10-27 @ 23:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0