Ultraljud

Idag va jag på rutin UL och allt såg bra ut med lill*n jag kollade om jag kunde hitta en snopp men kunde inte se någon... så nu undrar jag vad det är för en liten en i min mage ...

Jag va rätt säker på pojke innan men nu vet jag inte längre. Vi får se, gud va spännande det ska bli :)
Om 5 månader vet vi <3

Efteråt tog jag och min mammi en fika och sen en sväng på stan , hittade lite julklappar .

Och Elliot skrämde upp oss rejält inatt lilla bubben, tänker inte gå in på detaljer men det blev en sen natt så idag är man inte sitt piggaste jag , men Elliot ÄLSKLINGEN mår bra , han är ju klart inte helt frisk redan men han är ändå hoppig och studsig som vanligt och det är skönt.

Han åt till och med lite middag. och det är friskhetstecken speciellt för en liten kräsen pojke jag känner <3

Imorgon ska jag vara hemma med Elliot, så jag tänkte jag kanske skulle bära ner julsakerna ifrån vinden nu, så vi kan göra fint här imorgon... kommer bli så mysigt å få upp alla ljustakar åså * * *

**Nu längtar vi efter snö**

Sköt om dig //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0