oh my god

Shit . shit . shit .

Det va inte bra . Allt man hade kommit fram till känns som bortblåst .
För nu kom det . Åh vad jag vill. Jag vill HA det. men vågar inte ens hoppas .
Behöver gå igenom ett ANTAL saker först . men tänk ändå... tänk om *

Idag är det måndag och jag är ledig och bil-lös . Men det finns ju bussar och det kan ju faktiskt vara ett litet äventyr för en 2 åring att åka buss nån gång så vi har stora planer idag på att ta bussen till lilla samhället brevid och hälsa på.

Har varit lite duktig och tvättat, hängt och vikt lite tvätt imorse så nu kan vi åka iväg med gott samvete :)

Helgen har varit omtumlande men oj vad bra allt blev till slut *glad*

Farsdag var det igår och på förmiddagen kom min mor&far hit på fika & så tog vi en härlig promenad. På eftermiddagen så tog vi en sväng hem till Tobbes mor&far och fikade så igår blev det bara massa onyttigeheter vi stoppade i oss , haha jaja :)

Dags att fixa iordning sig lite sen får busungen ta plats i vagnen och sen bär det av mot nya äventyr .


Var dag är en gåva //

Kommentarer
Postat av: jOnna

Vad är tänk om? :D Nyfikenienbruk!

2009-11-09 @ 19:33:01
Postat av: jOnna

STRUT skulle det vara,vet inte var jag fick burk ifrån. haha

2009-11-09 @ 19:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0