My Dearest

Nu är min beloved husband hemma igen . åh så härligt <3

Han sitter och fotograferar mig nu med vår nya system kamera , blir så fina kort ,
det är så kul att ha riktigt fina kort på Elliot <3

Det har hänt lite andra förändringar här hemma jag har köpt en massa fina nya saker.
får ta och lägga in lite bilder blev för jag är så galet nöjd med allt .

Fick ett hjärta i kristall av Tobbe när han kom hem , och inuti hjärtat va en 3D bild på honom ingraverad med laser och texten love you så nu kan jag alltid ha min Tobbe med mig runt halsen.

Är lite svårt att förklara hur det ser ut men jag har aldrig något sånt halsband innan iallafall så det kändes väldigt speciellt och det är jätte fint <3

Nä nu ska ja se klart på filmen sen blir det nana kudden.

Tjänade ett antal hundra Kr idag med * woho * de va lättförtjänta men välkomna pengar.
Tobbes förtjänst det , håll utsikt i lokala tidningen imon :)

sov gott //

Kommentarer
Postat av: jOnna

WAH! Jag har ingen lokal tidining, och även om jag hade tror jag inte det skulle vara rätt tidning =/ SÅ tell me!! Vad är det? vavavavavavava?

JAG DÖR jag hatar när du jämt skriver i gåtor. Mitt huvud sprängs :D

2009-11-16 @ 15:54:02
Postat av: Ulrika

Kikar förbi o tipsar dig som tävlat hos mig tidigare att jag nu dratt i gång ännu en kulig en:



http://uj76.blogspot.com/2009/11/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_17.html



..med chans att vinna 1 presentkort från en finfin barnbutik! Kika gärna in o delta i den med =)

2009-11-17 @ 21:43:50
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0