Jobb & Allt

såg nu hur deppigt mitt senaste inlägg lät så jag måste uppdatera lite här :) .


Min finaste Tobbe är i Prag. Han kommer hem i em/kväll :) Jag har jobba-helg och igår var min söta mamma här och passade Elliot när ja va på jobbet . Mysigt å komma hem & se att mammi sitter i soffan *hih* som förr nästan, när man bodde hemma. Pappa hade vakt , så han kunde inte följa med.

Veckan som gått har spenderats i anneberg i måndags , bussresa dit , det skrev ja ju lite om då .
Vi lånade Bamse på biblioteket. Träffade Mamma Meja Karin Emil och sen kom pappa med , ja de va livat , sen kom Tobbe och hämtade oss på kvällen <3

Tisdag va det jobb på kalendern och så blev det.

Onsdag skulle ja på me&i party men det vart inställt så jag&Ellliot hälsade på Mathilda och hennes Elliot och så badade ungarna i deras badkar. haha det va rooligt för dom små :)

Torsdag jobb igen och fredag va ju igår och idag är det Lördag och vi får se va vi ska hitta på innan jag börjar jobba . Inte städa iaf ;) haha .

Och så är jag ju gravid med mittialltihoppa , de e lätt att glömma de är så fullt upp hela tiden men vi mår bra och jag märker inte av det så mycket , fast tydligen så gör andra det , igår på jobbet va det en gäst som frågade när jag skulle ha , det tog en sekund innan jag hajjade att hon menade när bebisen skulle komma .
Precis som förra gången så ser jag inte själv hur stor jag är .
Är i vecka 18 nu , så det är ju snart halvvägs redan . herregud så fort det går .

Ne nu är det dags att göra nåt med min älskade son , måste ju skriva med , i torsdags när vi åt pannkakskvällsmat :) så frågade Elliot efter pappa. Då berättade jag att pappa hade flygit flygplan och va i ett annat land" då snyftade Elliot lite och så sa han : *Nee , ja vill gosa pappa* han saknar sin pappa allt.

// va rädd om dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0