wheyy

åh va roligt att mina besökare ökar :) de e bara å läsa på =) kommentera gärna med , de e alltid kul , även om ja ibland e dålig på å svara på dom , men de är bara för jag tänker ja ska svara sen men sen glömmer ja bort de :s 

kom hem precis efter en kväll på jobbet . Först va de lite små dött sådär men sen blev folk hungriga och det kom ganska lagom mycket folk . Har lärt mej rätt mycket idag ifrån Sandra på jobbet , hon har massa erfarenhet så hon vet va hon snackar om. Och jag försöker få in allt i huvudet på en gång :)
 
Ska jobba imon igen , fast på dagen så jag och Fanny får skjuta lite på vår promenad vi hade planerat imon.

Jag måste bli bättre på å komma ut gå igen , va så duktig där ett tag , hm *host* en vecka va de väl :D haha  .

Åt baklava för första gången i mitt liv idag , det va gott , väldigt sött. så där åkte jag dit igen med sötsakerna .
Tror aldrig ja kommer gå ner till de ja vill. Men ja ville ju bara testa . kul med nya saker ju .

Men ja gick faktisk t hem från jobbet idag , de va ju duktigt :) hah.

Men det va inte så kul när jag skulle prova äta en mussla . Huah säger ja bara , har ni delat på en nån gång så förstår ni vad ja menar. Nej tack säger jag . Smakade inte ens.

Har iaf fått mer jobb tider för nästa vecka nu . Känns bra så man vet vad man har framför sej.

Nu ska ja kolla på tv en stund sen blir de nana kudden . Sov gott.


Kommentarer
Postat av: angelica

Ja det e så mysigt så=) ehh..ja dom har ju en massa fint där. Vad duktig du e som gick hem idag=)

2009-03-05 @ 22:30:34
URL: http://dolcegirl.blogg.se/
Postat av: jtt

ja kolla du det så kan du ju höra av dig när du kan.. jag kan typ jämt:p hehe



[email protected]

2009-03-06 @ 12:35:53
URL: http://jansan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0