godmorgon

hej hopp!

nu va de längesen igen...

vart ska ja börja egentligen ..
kanske i söndags då va ja hemma hos mina underbara föräldrar med Elliot. han busade såå med momo o mofa. Tobbe och hans vänner hade hållt på å fixa i garaget hela dan .

Och så igår då , så gick jag och Elliot hem till Mathilda och Elliot där fick vi supergod lunch, fikade och lekte och sen kom Elin & Olof också och då blev det ännu mer fika och mer lek :)

Sen gick vi hem iaf och då köpte jag med mig fika hem för mamma och pappa skulle komma hit .
Och sen gick jag och mamma på kryddparty hos emelie & sen hem igen , och sen till jobbet . städa en timme.

Kan nog erkänna att det blev liiite mkt igår faktiskt. Jag hann ju inte va ledig . nä usch , ja måste lära mej att även om ja vill göra massa saker hela tiden så orkar man inte , inte i längden . man måste ta de lite lugnt med .och ta vara på att man är ledig och så.
Hann ju inte ens laga mat igår . Så får det inte gå till . Det är ju de viktigaste.

Idag blir det jobb på restaurangen . Så ja ska ta och fixa iordning mej och lilla Elliot här nu.
Sen när jag kommer hem ska jag göra vildmarksbiffar med grönpepparsås och potatis . Mmm.

Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Haha va? Har den dykt upp hemma nu? Säker på att du tog på honom mössan ;) Men guid vad lustigt.. Elliot som gömde den för dig då, haha.



Tack för igår förresten. Vildmarksbiffarna låter ju hur gott som helst, måste spana på recept.nu om man kan hitta något gott. Annars har vi ju faktiskt Sveriges husman-kokboken =)



Kram & lycka till på jobbet!

2009-03-17 @ 09:10:42
URL: http://mathildav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0