en huvudmacka

Imorse när jag och Elliot åt frukost så hade Elliot lagt sin runda macka med smörsidan neråt såklart, mitt på sitt lilla söta underbara huvud. Jag såg inte när han gjorde det utan helt plötsligt så låg den bara där.
HAHA . Så himla gullig & rolig såg han ut.

JAJA . Har jobbat idag , och det gick bra.

Elliot har vart på dagis och idag blev han inte ens ledsen när ja lämnade honom eller nånting , Mormor va också med och lämnade av Elliot på dagis idag , Men dom sa sen att han hade blivit lite ledsen , typ 2 minuter eller nåt . Inte så farligt ju . Min duktiga kille vaa . Så jäkla underbar <3

Sen hämtade jag Elliot och då kom ja mitt i mellanmålet så alla barnen satt och åt , och jag gick in och satte mej vid Elliots bord och han va på toppen humör och inte alls ledsen . SÅ skönt att se. Lilla Bubben.

Då var det dags å åka hem , och så kom jag på att vi kunde hälsa på pappa på jobbet kanske , men sen på vägen dit slog det mej att vi kanske kunde hälsa på Angelica & Nova istället , för pappa kanske inte skulle ha så mycket tid för sin lilla Elliot ändå.

Så då fick Elliot leka med Nova istället. Han tyckte det va jätte kul hos dom , och ville knappt åka hem först.
Men sen kom han på att han ville det iallafall :) Och jag blev astrött , så ja trodde ja skulle somna i deras kök.
Hahah * Förlåt Angelica . Men ja gick upp halv 8 idag :)

Nä nu blir de lite mys i soffan tror jag .

Kommentarer
Postat av: angelica

hehe, jag var oxå trött. Man blir det av att jobba ju=) Lillplutten glömde sin tutte här. Eller så snodde Nova den för hon satt i ett hörn o tuttade på den hahaha men jag tar med den i morgon

2009-03-13 @ 19:48:50
URL: http://dolcegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0