Beslutsångest

ja fan vad jobbigt. ibland skulle de va bra om man kunde va på två ställen samtidigt.

skulle ju vilja va hemma och mysa med mina fina pojkar ikväll.
men samtidigt skulle det va jävligt kul å gå ut med. Eftersom man inte gör det så ofta.

FAN ja har velat fram och tebax hela dan.

Va i Jönköping innan.  Köpte en ny madrass till Elliots nya säng som Tobbe renoverar nere i garaget nu. 
Åh den kommer bli så fin när den e klar :) Så snart ska vår lilla bubbibus byta säng till en växa-säng istället för spjälsängen.  Då kommer man nog få lite besök av en viss liten kille jag känner på nätterna kan jag tänka mig...

Näe nu ska ja och Elliot fortsätta bygga.

Bye / J 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0