jag hjärta min familj

Jag och Elliot har precis duschat en lååång varm dusch. Elliot "duschkungen" sitter därinne än . haha. Han leker med dom tomma schampoo flaskorna . Hur söt kan man va lixom <3 lilla hjärtat . den viktigaste för mej.

Tobbe e duktig och gör fint i köket . Han e så fin min man <3 . älskar han överallt annat.

Igår var jag och min mamma och så lilla Elliot på shoppingrunda. Jag köpte nya handukar och så ett vinställ som vi har letat efter i flera år det gäller och vänta till det perfekta dyker upp :)

Sen har jag skaffat mej en ny mobil idag så jag har nytt nummer :P


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Vad kul att shoppa, gjorde jag ochså igår ;) Haha!

2009-03-12 @ 07:48:15
URL: http://mathildav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0