Midsommar

Elliot fyllde 2 år på självaste midsommarafton :) Min midsommar pojke det <3
Öppnade paket och åt tårta & blåste ljus . Mysipys .
Mammas stora pojke nu ju.

På eftermiddagen/kvällen var vi hos mina föräldrar & åt massa gott . Min mamma e bäst på å laga mat <3

*

Idag åkte vi till Lekeryd och åt glass , såå himla gott :)
Sen åkte vi vidare till A6 och jag sprang in där och köpte två linnen till mig och en vit kortärmad skjorta till Elliot så fin kommer han va i den min lille kille.

Efter det sprang ja in en snabbis på Ikea med och hittade nya köksgardiner så när vi sen kom hem så fixade jag till och strök dom och lade upp dom det va ett jäkla jobb vill ja lova , tog flera timmar :) men fint blev det . Blev så nöjd.

Tobbe lagade mat när jag fixade med gardinerna , Färskpotatis & sill , och hemmagjorda köttbullar och gräddfil med gräslök. Så jäkla gott .

Nu sover min lilla skatt . Och jag ska krypa ner i soffan.
Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0