Lite sol idag :)

ååh idag har vart härlig :) passade på å gå till stadsparken med lilla bus innan det blev oväder . Så himla mysigt va det .
Jag Tobbe & Elliot <3 Fast Tobbe mår inte bra :( han har vart dålig sen igår faktiskt . Men han följde med för vår skull en stund endå . Man får ta vara på tiden tillsammans när man jobbar varannan helg nu.

Då vill man inte missa nån ledig dag ihop ju :( 

Sen gjorde jag mat och det blev bakad potatis med smeet :D , de är gott det .

Well tänkte lägga ut lite snygga bilder med vi börjar med en bild ifrån i fredags när vi lirade , och ja sjöng? eller rosslade mej igenom låtarna eftersom jag va sjukt förkyld i halsen och hes typ *haha* , det va lite pinsamt eftersom både halming & norrman va här men dom fick minsann veta att ANNARS så sjunger jag superfint. såklart :) fast de visste dom redan *host*


snygg bild eller hur 
 
Okej av nån andledning blev alla bilder helt muppade såg jag nu men detta e de väl den bästa av de sämsta haha*

Bild ifrån förra lördagen



Go girls!

Kommentarer
Postat av: angelica

ohh shit vart fick du tag på den bilden?

2009-06-15 @ 22:56:56
URL: http://dolcegirl.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Jo men den bilden var väll rätt ok :-)

2009-06-22 @ 10:25:55
URL: http://mathildav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0