WoW

idag när jag ställde mig på vågen visar den 22 kilo mindre än den visade för 2 år sen då Elliot precis var nyfödd.
5 kilo gick jag ner efter förlossningen. Resten har jag tränat och kämpat bort på egen vilje kraft. 20 kilo är rätt mycket å gå ner , det känns som man aldrig kommer nå sitt mål men man ska inte ge upp asså..  inte för jag nått min trivsel vikt direkt , utan ja går gärna ner en 6-7 kilo till men nu väger jag lika mkt som när ja blev gravid ungefär.

Nästa gång ja är gravid ska ja tänka på allt jag stoppar i mig :) *lätt å säga*

Fanny & Linus va här i Måndagskväll och vi kollade på film, Benjamin Buttons otroliga liv ..
Fanny fick se en bild på hur jag såg ut innan för 2 år sen , och då tyckte hon ja vart såå himla duktig å gått ner så mkt .

Det kändes så himla kul å höra :) tack  .
För jag har faktiskt varit JÄVLIGT duktig . det ser man när man ser de dära fotona. Som jag aldrig kommer lägga upp här såklart *haha*

Well .  Idag ska jag & Elliot  till lekparken med Mathilda & Elliot om det inte börjar regna . Skojsigt.
Sen  ska vi hem till pappa och så ska han ha Elliot lite innan han åker till Gotland. Och så ska jag gå på möte med jobbet. Sen ska jag skjutsa pappa till tåget .

Fullt upp idag , min 3:e helt lediga dag denna månaden . Igen tid å ta det lugnt här inte . Så nu ska ja fixa iordning mig och ringa mathilda . Kram hej  




Tobbes nya leksak








 


Kommentarer
Postat av: Linda

Du har varit jätte duktig, du är så fin :)

2009-07-16 @ 19:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0