in La La Land

idag på jobbet hade ja ont i magen hela dan typ :( störigt

ÅH nu i helgen kan kan vi äntligen hitta på saker också . som jag har längtat efter att få spendera all min tid med mina älskade pojkar.
På fredag ska vi grilla med ett par vänner .
På lördag ska vi åka iväg till borås djurpark tillsammans med några av Elliots kusiner.
På söndag blir det nog att åka och kolla till brorsans katt :) och samtidigt njuta av deras jättestora trädgård .
Kommer bli mys :)

Igårkväll så städade jag ur vår bil, fick ett ryck sådär , så mkt skräp va de i den nu igen, så pinsamt ju. Värsta sopptippen typ.. trist.

Men nu e de så fin :) ska ta med lille dammsugaren ner sen och dammsuga ur den lite med då blir den som ny :) haha* sen ska ja tvätta barnstols överdraget med innan vi åker till Gotland.

Nu ska vi laga middag .. Tobbe har längtat hela dan ;) bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0