pyssel

hmm igår eftermiddag åkte jag och Elliot till jkpg en sväng och shoppade loss lite. jag behövde det helt enkelt

Elliot fick ett par skor och en adidas mjukisdress och min sötunge lär ju va coolast i den.

Sen fick han en bärgarn med . den har han i handen hela tiden min lille gullunge. han gillar den. blixten hade han sen innan , de va en julklapp 2008^


blixten & bärgarn

Idag efter jobbet så har jag fixat & donat här hemma , men något jag verkligen drar ut på av nån dum andledning är tvätten ! de e alltid så , men de e så trist å sortera skiten *blä* sen när de e gjort tkr ja det är kul å tvätta å hänga upp det åså , ja kul det kanske va lite överdrivet :) hahh

Imorgon har jag fullt upp på förmiddagen !

Först och främst ska bilen in på glasmästar besök .  Detta vid 7.oo men smart som jag är så fixade jag så vi kunde lämna bilen idag istället fast dom hade stängt . Så nu slipper ja fundera mer på det att dra upp Elliot ur sängen vid 6.oo eller nåt och sen gå tillbaka hem så tidigt , nej nej nej....

Men imon ska ja också till sjukhuset kl.9.oo . och ja har då ingen bil det betyder att ja får cykla dit , och Elliot får hänga med .
Sen lämnar ja han på dagis och sen börjar ja jobba 1o.3o då kanske de skulle kunna bli en snabb-fika med mathilda imellan om de nu blir nån tid över. trist och sitta och vänta på jobbet innan man börjar lixom

fan va bra jag fick ihop det dära asså ....

Sen slutar jag tidigt imon och då hämtar jag bilen sen och pungar ut nårra tusen för rut-fan.
och efter det kanske det blir till att börja packa lite ......

det är mycket nu. ha en bra kväll . nu ska ja sortera ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0