rea!??

aah nu ska ja iväg och jobba en sväng.
not so fun.
Men jag får skylla mej själv att ja inte gjorde de igår :P

Önska att ja hade lite mer tid, e ju bara en timme lixx känns lite onödigt så.. :P
Men men , får hoppas de dyker upp nåt .

Idag va ja mamma och Elliot och fikade på Thimons . De va smarrigt.
Elliot bytte sin kanelbulle mot min hårda syltkaka  ;)

Vi kollade även in på textilhuset eftersom dem hade utförsäljning där , allt för 50% det kunde ju va lite kul å fynda nåt kanske tänkte jag . Och alla andra i denna stan tänkte det med.
Så först köade vi typ 20 min kanske och sen när vi skulle gå in sa dom att ja inte fick ha med barnvagnen in.

Jaha , nähä.. visst lixom . Jag tog Elliot i famnen och gick in för nu hade vi ju ändå stått å köat lixom då känns de ju surt å vända i dörren.
Väl där inne va de kaos. Och Elliot ville ju inte va stilla i min famn nej han vill ju springa såklart . Så jag tittade inte på några prylar därinne utan hade fullt upp med att hålla reda på min son och leta efter min mamma.
Sen gick vi ut. Tomhänta . Var inte alls inne länge.
Usch jAG hatar å gå på sånna reor . Alla är helt galna ju .
Blä. betalar hellre fullt pris .
anywaay . nu ska ja sticka och jobba .
hejsålänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0