Nattuggla

Idag träffade jag och elliot  jonnah på stan , och jag köpte en skitgosig kofta som jag tog på mej så fort jag kom hem , haha , jag kan aldrig vänta när ja köpt nåt nytt ;)
Jonnah köpte en kofta också :D

Hon åkte hem strax innan tolv , vi satt och spelade singstar och sjöng allt vad vi hade, så fruktansvärt kul , speciellt när vi sjöng Hey Ya med outkast och vi skulle rap:a haha så bääsT va vi :D

Och det va inte alls meningen att jag skulle sitta uppe såhär länge men ja va tvungen å vänta på diskmaskinen skulle bli klar och då kunde ja ju inte sitta och glo på den så ja satte mej vid datorn och så va det roligt folk inne på msn .

så det kan bli  . men nu e de sängen som gäller .
Kramiiis


Kommentarer
Postat av: jannie

hello, ville bara meddela att jag snokar runt lite här oxå.

kram

2009-01-27 @ 11:32:35
URL: http://jansan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0