Mår dåligt

Usche , idag mår man inte bra . Är sjuk :(

Linda vi får ses nästa vecka ist .

Ringde huvudkontoret idag med . Och Jag får alla papper jag behöver imon sa han ! WoHooooW .
Äntligen kan jag få alla mina papper under kontroll isf. Inte en dag för tidigt om man säger så.

Så jag hoppas VERKLIGEN dom kommer imon med som jag blivit lovad. 
Han satt och höll på med allas intyg så Emelie du får nog ditt imon med då!

Lycka till i skolan idag Karin :D . Men du läser väl inte matte än ?
Mamma sa att du bytt Svenskan mot nåt ... Du har väl inte glömt att vi skulle göra matten tsm! :D *gaah * hjälp , jag klarar inte det själv. Fast å andra sidan , om du läser matte nu så kan du ju hjälpa mej sen när jag ska göra det ;)

Nä nu ska jag nog äta lite fil igen , de e de jag lever på nu...

Kommentarer
Postat av: Linda

ja, snart måste vi träffas :)

2009-01-12 @ 19:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0