Heejj

Måste skriva lite bara , va så längesen nu  .

I fredags kolla vi på sunes sommmar :D haha , det va halmings val . Men den e faktiskt jävligt rolig :P
I lördags va mamma & pappa här och vi åt good mat och spela spel natten lång nästan ;) skitkul.
Igår tog vi det lite piano , sköönt  .

Och nu idag har jag lite panik över vad vi ska hitta på ?! .
Känns som om det är lite "sista chansen" nu innan jag ska börja jobba
*nEEj*
Så får man inte tänka.... men det blir lätt så .
Vi kommer ha mkt tid ihop sen med jag och lillälskling .

Missförstå inte -
Jag är skitglad för jag har fått ett jobb , men sen är de ju klart konstigt att inte få vara med Elliot hela dagarna sen också , vi har ju ändå spenderat nästan varje dag tillsammans det senaste 1½ året .  <3 <3 <3

Kanske ska ut å åka lite snowracer ? Eller åka lite buss till lilla samhället brevid ?
Vi får se , nåt blir de iaf därför tar detta inlägg slut nu.


Kommentarer
Postat av: Anonym

det kommer gå bra! men förstår att de kommer kännas konstigt! kram :)

2009-01-19 @ 12:21:01
Postat av: linda

glömde skriva namn :)

2009-01-19 @ 12:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0