GOOOD KVÄLL

NämeN Tjena !

Igår så festade jag med Emelie Alexandra Louise och Anna . Sen gick vi till hotellet , och först va det igen där inne man kände igen , men sen dök det upp lite roligt folk tillsist. :) KuLisH.

Idag va ja skitpigg , konstigt nog . Men de va bara skönt det ju . Men jag e ännu mer förkyld nu än ja va igår, 
Inte SÅÅE COOLT ^^ <-- det senaste . ...
men jag antar att man får skylla sej själv när man går ut i bara klänning i januari och röker när man redan är lite kass i halsen. Har vart hes hela dagen idag  :P och nyst och hostat ...

MEN jag klippte mej igår också ju , lite över 3 timmar tog mitt besök hos frisören , Så skönt när det är nyklippt , såe fiint blev det.
Och så gjorde jag slingor med , blonda i hela håret .
Trivs skitbra , värt varenda krona. . och många kronor vart det *men Tobbe betalade* TACK älskling.
 
Jonna va här och hälsa på en sista gång innan hon skulle hem till sin skit-håla där hon bor 100 mil ifrån mej.
Daniel , Tobbes kompis , har vart här ikväll vi kolla på en film , kul å se han han e ju iväg och jobbar flera månader , så han ser man inte så ofta , han va med ute på hotellet igår också , lite oväntat å träffa han där :)


Elliot plutten ligger och sover , han e med förkyld stackarn . 
Skulle egentligen gått på lilla Norahs 1års kalas idag men det gick
ju inte när vi båda e förkylda , får bli en annan gång helt enkelt.

NEJ nu ska jag och Tobbe ha lite egentid <3
KRAMHEJ


Kommentarer
Postat av: angelica

hehe du e galen=)

2009-02-01 @ 12:02:14
URL: http://dolcegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0