God Morgon

Sitter här och väntar på Emil som snart ska komma och leka med Elliot :)
känner mej riktigt pigg idag :) skönt för igår va jag rätt seg :P

Mamma titta förbi en sväng igår , min lilla mamma <3  

Jonnah va här igår igen , och vi kollade på en film TWILIGHT
Och jag trodde den skulle va en skitbra vampyrfilm med massa läskigheter.
Men de va ju en kärleksfilm LIITE oväntat . 
Jag har inget emot kärleksfilmer men jag trodde seriöst inte att den skulle va en.

Men eftersom han som hade huvudrollen var såå snygg så gjorde det inget ;)
om hade han vart ful så hade filmen var skitdålig^^
för det va han som gjorde att men inte stängde av filmen :D Haha .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0