rätt håll

Ja nu har ja bestämt mej som fan asså.

Nu ska ja gå ner MINST 10 kilo till sommaren, helst 15.

Ja ska gå ut och gå minst en timme om dan och sluta med allt fika .
Frukt 4 life =) , så snälla bjud mej inte på fika.

Jag och Fanny va ute och gick precis kom väl hem för en timme sen kanske.

Hon va här igår eftermiddag med och vi fikade såklart , och innan det hade jag vart hos mina föräldrar och , just det , FIKAT. Fast lite motion fick ja då iaf , när jag drog Elliot upp för pulka backen hela tiden , haha det e bra träning och kul e de å åka ner också :)

Va hos min mamma idag igen , va ju bara där en stund igår .

Och det går så bra för min prins på dagis , jag är så glad för det , jag menar vad mer kan en mamma önska sej än att ens barn trivs där det ska vara ? .

MIN helt UNDERBARA helt fantastiska kille ,
Jag är världens mest lyckligt lottade människa som fick en sån underbar son att ta hand om och älska mer än allt annat.

Han är den finaste på denna jord.

Nu ska ja äta kvällsmat . God Kväll.


 
Jag & Emelie på festen för några helger sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0