Ojoj

ÅÅHhhhe va sent det blev igår :P *bläääe*

Fanny & Halming va här igår och vi spela guitarr hero och singstar och så ett annat roligt sånt riktigt spel , som man har på bordet :D daaH. Det va skiit kul & mitt lag vann 2 gånger *jihuUUw . ja älskar å vinna :)

Anyway dom gick inte hem förren över tolv jag vet inte hur sent , och sen när dom gått kom ja på att ja va lite hungrig och ja , så hann klockan bli 01.40 innan ja låg i sängen . Inte bra.

Men nu e jag ensam hemma (!) för min lilla Elliot plutting e på dagis alldeles själv utan mamma !! . Helt galet känns det .
Och ja vill åka dit men han ska ju va där lite själv nu e de ju meningen så han vänjer sig lite att mamma inte är där hela tiden med ..så ja tänkte ta mej e härlig dusch och kanske vila lite ? ja vi får se ... 
Sen ska ja plocka undan lite här med för sen kommer Angelica och Nova hit :D KuwL .

Men jag kommer hämta Elliot tidigare idag än vad jag egentligen ska , för det gör jag ju precis som jag vill , 
Och ja saknar mitt lille bustroll ska ja säga dej .

Näpp nu ska ja skynda in i duschen då , och ta med mej telefonen in ifall dom ringer från dagis och Elliot är jätte lessen så måste jag åka dit ... även om ja har schampoo i hela nyllet ;D 

KramHej. 


Kärlek

Kommentarer
Postat av: angelica

haha riktigt spel?=) e dom andra låtsas spel då..hihi

2009-02-18 @ 19:01:38
URL: http://dolcegirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

klart vi måste träffas snart.

ska du ut till abg någon dag? kramar

2009-02-18 @ 19:22:50
Postat av: Anonym

nja pasta eller pommes till hade nog vart godare=) Jag har så svårt att vänja mej vid nyttiga saker. Men det ska gå=) Vad åt ni då?

2009-02-18 @ 22:41:33
URL: http://dolcegirl.blogg.se/
Postat av: noor

gud vad söta !

2009-02-21 @ 12:46:21
URL: http://nooralewi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0