känslor

Idag va första dagen på dagis för min Elliot
Nu känns det rätt bra , jag e inte nervös för det här längre.

Personalen verkade toppen och dom resonerade så himla bra om allt på hans dagis .
Och barnen va så söta och var så jätte intresserade av Elliot och undrade
vad han hette och kom fram och sa hej å massa .

Vi får flytta till det området sen helt enkelt. =)

Jag började nästan gråta när jag såg hans hängare i hallen som det redan stod hans namn på...


Sen åkte vi hem till Angelica Nova och Rickard och åt jättegod kladdkaka :)
Det går så bra för mej med det där med mitt "nya sunda liv" men nu har
Angelica lovat att tvinga med mej ut och gå , det är bra :)

Igår sent på kvällen träffa jag Fanny och vi tog en kvällsfika och satt och tjöta lite skit
och planerade den stora grannfesten 2009 haha ;)

Bild från idag:  

Mmm kladdkaka , jag & lilla hjärtat.

Fler bilder från idag finns på www.dolcegirl.blogg.se  .


Kommentarer
Postat av: jOnna

Yay! Va bra att det gick så bra för Elliot på dagis :D

2009-02-12 @ 14:46:40
Postat av: JT

Hej, hoppas han tycker det är kul på dagis!?



Kelly har fått eksem, så hon är typ "försökskanin" nu känns det som. Håller just nu på o testa om det är komjölk som hon inte tål.



2009-02-12 @ 22:17:26
URL: http://jansan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0