JAG HAR DOM FINASTE POJKARNA

blää , idag har jag mått ännu värre och nyst femtielva gånger sen läste jag för nårra dagar sen i angelicas blogg att hela kroppen stannar när man nyser , skit läskigt , tänker ju på de varenda gång ja nyser nu ju , tur det kommer igång igen iaf. puH* .

Tänker inte ens berätta va som hände inatt. Varför skulle jag ? 
 
Elliot är mkt piggare idag men fortf. snorig , hoppas han e pigg imon för jag hörde ett rykte om värsta klädrean i en affär i en grannstad *oH my* tänkte jag , så dit vill jag åka imon . Så ja hoppas jag mår bättre imon med då så man orkar med det.

JAG HAR DOM FINASTE POJKARNA <3

Kommentarer
Postat av: Linda

å vad kul, är det eksjö du menar? ska du åka dit själv? hänger gärna med isåfall.. du kan väl ringa om du ser detta. kramis

2009-02-01 @ 22:11:28
Postat av: Mathilda

Tjohej!



Allt bra? Det närmar sig nu, snart jobbtajm =)



Får ses nån dag med pöjkarna våra hihi. Kram!

2009-02-01 @ 22:28:54
URL: http://mathildav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0