en rolig sak

är att jag har träningsvärk i mina armar idag , HAHA . va sjukt , jag vakande och hade massa ont i hela armarna , snacka om att man fick sej en hård träning av att va på monkey town och lyfta skruttungen upp och ner och hit och dit hela tiden =)

Idag när jag lämnade lilla söta älsklings Elliot på dagis så blev han så jätte ledsen och skrek MAMMA MAMMA .
Och personalen sa till mej att det är bäst att du går för annars blir det ännu värre typ.

Så kollade dom på mej i fönstret när jag gick och jag gav min lilla ÄLSKLING en slängkyss .
Gud vad ont det gjorde i mammahjärtat när jag gick .

Jag ville inte men jag va ju tvungen för Elliots bästa skull .
Även om han mycket väl lika gärna kunde vara hemma med mig nu eftersom jag vill det mer än något egentligen så måste han vänja sig vid dagiset , för även om jag nu i början kanske bara skulle behöva ha han där EN dag i veckan (då jag jobbar) så är det ju inte speciellt snällt och bara lamna honom hos massa hann bara träffar en gång  i veckan , han måste ju träffa dom lite mer konternuerligt för att han ska börja trivas där .

Men det va hemskt .


Kommentarer
Postat av: Linnea

Vet du, förskola är så bra för barnen. Det ger dom så mycket, stimulans, lek och skoj, sociala kontakter av både vuxna och barn... och massor mer. Tänk på det när du går på morgonen och han är ledsen.



Det är i och för sig lätt för mig att säga, vi skolar in min tjej om ett par veckor. Då kanske det är jag som bloggar om ångest att lämna ett gråtande barn på förskolan. =)

2009-02-28 @ 09:20:14
URL: http://llowejko.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0