en del dagar börjar bra

ja , helt enkelt .
var och handlade mat nyss, smart tyckte jag att göra det när Elliot e på dagis .
Mmmmmmm....... Allt gick bra till ska skulle betala och jag hade fått med mej fel kort.

Och då tänkte jag men skit samma jag tar det andra kortet då , men då funka inte chippet på det och inte magnetremsan heller jag menar hur stor e chansen .

Så jag åkte ner på stan och tänkte ta ut pengar på banken ist
men det va ju bara 1 miljon andra människor som skulle göra det med.
Då åkte ja till Tobbe på jobbet och då hade han som tur var det rätta kortet.

HERREGUUUUUUUUUUUUD va omständigt .

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Skönt att höra!

Trivs han på dagis? Vilket dagis fick han?



Vi fick plats på Duvan här uppe i handskeryd, det dagiset vi sökte som 1:a val, så det var skönt! Men synd bara att det blev så sen inskolning, inte förrän 14:e april, men det får gå.



Jag vet inte än, men det blir nog jag. Helst vill jag ju att båda ska vara med, iaf första dagen eller dom första 2, men det får vi lösa på något sätt. Kan ju hoppas att man inte jobbar ;)



Ses på jobebt senare, jippie! Skönt att det äntligen drar igång =)



Kram!

2009-02-21 @ 10:17:36
URL: http://mathildav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0